Nakupujete častěji? Nakupujte výhodněji
|
Připojte se do našeho VIP programu a získejte exkluzivní výhody a rostoucí slevy na všechny produkty. Registrace do programu je snadná a zcela ZDARMA.
|
|
|
Na první objednávku v rámci VIP programu — EXTRA 3% sleva
Na zboží, které je ve slevě 20% a více — EXTRA 3% sleva
Na zboží, které je ve slevě do 20% — speciální rostoucí slevy v rámci kategorie VIP
|
|
|
Stav konta VIP účtu
0 - 3 000 Kč
|
|
Stav konta VIP účtuv
3 001 - 12 000 Kč
|
|
Stav konta VIP účtu
12 001 - 24 000 Kč
|
|
Stav konta VIP účtu
24 001 Kč a více
|
|
|
Stav konta VIP účtu
0 - 3 000 Kč
|
|
|
Stav konta VIP účtuv
3 001 - 12 000 Kč
|
|
|
Stav konta VIP účtu
12 001 - 24 000 Kč
|
|
|
Stav konta VIP účtu
24 001 Kč a více
|
|
|
Ceny na e-shopu se automaticky přepočítávají na ceny VIP po přihlášení do VIP účtu.
|
|
|
Přihlášení do VIP účtu je nutné provést před vložením produktů do košíku.
V opačném postupu nedojde k automatickému přepočítání ceny v rámci VIP.
|
|
|
Jak získám vlastní VIP účet?
|
Váš VIP účet si můžete vytvořit přes formulář v horní části této stránky. Registrace a vše spojené s VIP účtem je zcela ZDARMA.
|
|
|
Co se počítá do hodnoty objednávky, za kterou mi bude navýšen stav mého VIP konta?
|
Do hodnoty se počítá hodnota zboží s DPH, v případě e-shop objednávky i cena za dopravu.
|
|
|
Kdy se propíše objednávka do stavu mého VIP konta?
|
Vaše nákupy se do součtu započítávají po uplynutí 14 dnů od doručení zboží. Do součtu částek za nákup nejsou započítány nákupy zboží, které byly vráceny či stornovány.
|
|
|
Přihlásil/a jsem se, ale nevidím své VIP slevy, na které mám v rámci VIP účtu nárok?
|
Ceny u všech produktů se automaticky přepočítají po přihlášení do VIP účtu a VIP slevy se zobrazí u každého produktu. V momentě, kdy vidíte, že jste úspěšně přihlášeni, je celý e-shop v rámci VIP účtu přepočítán a zboží zlevněno v rámci Vaší slevové kategorie.
|
|
|
Jsem si jistý/á, že slevy nejsou přepočítané správně, co mám dělat?
|
Může se jednat o technickou chybu na naší straně, v tomto případě nás neprodleně kontaktujte.
|
|
|
Již jsem se registroval/a, ale systém píše, že moje heslo či email je neplatný?
|
Pomocí odkazu v horní části přihlášení je možné zaslat zapomenuté heslo. V případě že ani tato forma nepomůže k úspěšnému přihlášení do Vašeho účtu, kontaktujte nás.
|
|
|
Zůstane mi nákup započítán, když budu zboží reklamovat?
|
Ano, nákupy, které jsou později reklamované zůstanou započítány. Z obratu se pouze automaticky mažou nákupy vrácené či stornované.
|
|
|
|