Najděte odpovědi na vaše nejčastější otázky spojené s nákupem na našem internetovém obchodě.
|
|
|
Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
|
Jakmile se Vaše objednávka objeví v systému, začneme ji zpracovávat. V okamžiku, kdy je Vaše objednávka připravena k odeslání, trvá doručení zboží standardně 1-2 pracovní dny. Informaci o změně stavu Vaší objednávky Vám vždy zasíláme e-mailem.
|
|
|
Jakým způsobem mi bude zboží doručeno a kolik stojí poštovné?
|
Zboží zasíláme prostřednictvím přepravních společností PPL, Česká Pošta a Zásilkovna. Případně využíváme možnost odběrů na výdejních místech těchto společností.
Bližší informace ohledně možnosti doručení a kompletní ceník nabízené dopravy naleznete na stránce Cena poštovného.
|
|
|
Je možné si objednávku vyzvednout také osobně?
|
Ano, těšíme se na Vás na našich odběrných místech v rámci otevírací doby, kterou naleznete na stránce Naše výdejní místa, kontakt. Zde Vám zároveň nabízíme možnost vyzkoušet si objednané zboží. Zboží je zde pro Vás připraveno po dobu 7 kalendářních dní. Po uplynutí této doby je nevyzvednuté zboží zařazeno zpět do prodeje — po domluvě lze tuto dobu v případě potřeby prodloužit.
|
|
|
Je možné zaslat zboží i do zahraničí?
Is it possible to send the goods abroad?
|
Zboží posíláme po celé Evropě, v případě Slovenska využijte náš e-shop SKATE BRATISLAVA, v případě Polska e-shop SKATE POLSKA a v případě Německa e-shop SKATE POINT. Pro zasílání do ostatních zemí je potřeba nás nejprve kontaktovat, obratem Vaše poštovné vypočítáme.
We are shipping all over Europe, in case of Slovakia use our e-shop SKATE BRATISLAVA, in case of Poland e-shop SKATE POLSKA and in case of Germany e-shop SKATE POINT. For shipping to other countries you need to contact us first, we will calculate your shipping costs immediately.
|
|
|
Máte skladem i velikosti, které nejsou uvedeny na e-shopu?
|
Ve většině případů máme skladem pouze to zboží, které je uvedeno na stránkách e-shopu. Může se ale stát, že zboží není na e-shopu, protože je na cestě od zákazníka k nám, případně zrovna přišlo a nahrává se zpět na e-shop. V takových případech nás kontaktujte. Dostupnost zboží obratem prověříme.
|
|
|
Ano, internetové objednávky i nákup v případě osobního odběru lze zaplatit kartami VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.
|
|
|
Nabízíte nějaké extra slevy či slevové kódy?
|
Na našem e-shopu probíhají během celého roku různé slevové akce a sezónní výprodeje. Navíc po zaregistrování do VIP klubu získáváte jako člen klubu automatickou EXTRA slevu 3% na veškeré již zlevněné zboží a rostoucí slevu na nezlevněné zboží. Registrace je jednoduchá a ZDARMA, více informací naleznete na stránce VIP.
|
Přišel mi e-mail ohledně expedice objednávky, ale odkaz na sledování zásilky je nefunkční?
|
Vše je v pořádku. Sledování zásilky je vždy aktualizováno průběžně, prosíme tedy o trpělivost, sledovací odkaz je funkční, jenom nedošlo k aktualizaci ze strany dopravce, ke které co nevidět po expedičním e-mailu dojde.
|
|
|
💡 Nenašli jste zde odpověď na Váš dotaz? Neváhejte nás kontaktovat.
|
|
|
|